Jena

Alig egy órája érkeztem meg a kollégiumba, de máris eleget teszek az otthoniak kérésének, és blogot indítok az itt történtekről. Ki-ki olvassa belátása szerint.

Visszaszámlálás

Friss topikok

  • BeM: Számolok én, abban nincs hiba, csak nagyon nem bírom, ha ordítanak velem korán reggel. (Napközben ... (2011.02.14. 11:24) Zuhany
  • BeM: Hát akkor tényleg elég rosszak... Nekem ködről számoltak be és egyszámjegyű hőmérsékletről. Minda... (2011.02.08. 11:45) Eljött a tavasz...
  • grus: Már alig több, mint egy hét :) (2011.02.08. 08:20) Heimweh
  • BeM: Hát, nekem is nagyon neccesen fog sikerülni. :) Csak kíváncsiságból megkérdezhetem, hogy személye... (2011.01.31. 11:54) Csomag
  • Queen Penelope: Beszarás. :D (2011.01.31. 11:49) Európa

2011.02.17. 14:26 BeM

Utolsó percek a lakásban

 Van abban valami groteszk, ha az ember egy az egyben kidobja az ágyneműjét a kukába. Egyébiránt komolyan elgondolkodtam rajta, hogy vajon melyik szelektív gyűjtőbe kellene tennem...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://jena.blog.hu/api/trackback/id/tr72668029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása